Vi er ved at opbygge en verden, der virkelig er designet til og af vores Shero - sjov, inspirerende, lidenskabelig, lidenskabelig, i kontakt og sexet. Vores mål er at være det mest personlige, sociale og inspirerende lingerimærke. Det betyder, at vi skal skabe følelsesmæssige forbindelser til vores kunder, som til gengæld vil drive brand advocacy & loyalitet.
Dette gøres f.eks. ved at levere en multisensorisk butiksoplevelse, skabe kreative koncepter og materialer, opbygge 360 marketingkampagner, der udnytter alle relevante kontaktpunkter, bruge de sociale medier til virkelig at engagere sig med Shero's på forskellige niveauer og ved løbende at omsætte forbruger- og markedstendenser i kombination med medlemsdata til inspirerende og brugbar indsigt. Vi sigter mod at skabe en stadig mere personlig online rejse ved at udnytte de relevante værktøjer som e-mail, sociale kanaler, vores app og hjemmeside.
Marketing

Alexandra Legro
Global Marketing & Communications Director

"Whatever the channel, we never forget the role of marketing is to build our brand and create profitable sales in equal measure."
Brand Marketing

Influencer & Ambassadors

Utrolige 7,1 millioner aktive medlemmer, fans og følgere! Desuden har vi nu over 160 brandambassadører.
Online Marketing

Digital Shopping

4,9 mio. app-downloads og 64 % aktive brugere. WOW! Vi leverer service i verdensklasse via flere kanaler. Vores medlemmer kan drage fordel af forskellige fordele såsom rabatter og gratis levering ved at bruge vores egen Hunkemöller-app.

gå ikke glip af dit drømmejob!