Vores kunder er ikke længere afhængige af en enkelt kanal for at interagere med os. Ud over butikker, koncessioner og traditionelle medier bruger de i stigende grad mobiler, computere, bærbare computere, tablets og andre enheder til at komme i kontakt med os via websteder, apps og sociale medier. Det salg, der iværksættes via disse enheder og kanaler, er den hurtigst voksende del af vores forretning, hvilket beviser, at vores omni-channel-strategi er en succes. Vi mener, at det er den perfekte kombination af nem bestilling og ubesværet afhentning i butikkerne, der får vores kunder til at vende tilbage - så vi arbejder hårdt på at sikre, at deres loyalitet belønnes med hurtigere bestilling og afhentning hver gang. Det er det smukke ved omni-channel.
Omni-Channel

Gijs van Engelen
Chief Digital Officer

"We are digitally driven and powered by data; a simple statement yet fundamental to the success of any retail organization. Digital leadership will be about being visionary and leading a market where most sales and profit are from digital channels and, of course, creating a World-Class shopping experience whatever the channel or journey."

gå ikke glip af dit drømmejob!