Karlijn Hendriks
Global HR Director

"For the ambitious Omni-Channel brand that we are, our people are a key success factor. We focus on creating inspiring and truly inclusive working environments. I am convinced we are set for the exciting years ahead!"

The People Vision

Vores vision er at blive et højt elsket, socialt og inkluderende brand. Fra et menneskeperspektiv betyder det, at Hunkemöller er et sjovt og inspirerende sted, hvor folk elsker at arbejde, er stolte af brandet, og hvor vi skaber ægte ambassadører. I de næste fem år vil vi ansætte 20.000 nye Sheroes og uddanne alle medarbejdere til at blive passionerede eksperter i Verdensklasse Service. Vi sigter efter at fastholde vores talenter ved at styrke og vækste vindende teams, reducere medarbejderomsætningen ved at blive klassificeret som et godt sted at arbejde, tilbyde HR-service i verdensklasse til vores medarbejdere via den nyeste HR-teknologi såsom Workday og digitale kontraktsignaturer. For at opnå dette bygger vi på vores 'menneskebyggesten'.

Et sted, hvor folk elsker at arbejde

75% of staff recommend us as a great place to work

Top arbejdsgiver i Tyskland og Holland

<7% illness rate by 2025

Example alt text

Vi er opsat på at øge diveristet og inklusion.

Velvære & tankegang

Vi tilskynder medarbejdernes sundhed og fitness og anerkender dens betydning i, hvad der kan være et krævende og højtydende miljø. Vi arrangerer aktiviteter lige fra yogatimer til frokostløb.

At opretholde en sund balance mellem at blive udfordret, have det sjovt og have en sund livsstil er afgørende. Derfor sætter vi altid medarbejdernes sikkerhed først, samtidig med at vi forbliver InTouch, hvilket giver klar kommunikation.

Diversity & Inclusion

For Hunkemoller er inklusion centralt i alt, hvad vi gør. Vores fokus er at opretholde en kultur, der opmuntrer, støtter og hylder de forskellige stemmer i Hunkemöller og fortsat udvikle vores forståelse og støtte af andre.  Ved at gøre brug af mangfoldigheden i vores teams, stræber vi efter at omfavne inklusion i hele vores virksomhed og i de lokalsamfund, som vi leverer vores service i verdensklasse til.

Service og praktik i verdensklasse

Fremtiden for hvor, hvornår og hvordan vi arbejder vil være anderledes. Vi skal nytænke og udvikle vores måder at arbejde på, processer og kommunikation. I tider som disse er vores brandværdi "InTouch" vigtigere end nogensinde! Vi ønsker, at vores medarbejdere skal føle sig trygge, bemyndigede og sikre til at overgå vores kunders forventninger ved at levere service i verdensklasse – at være i stand til at tilpasse sig situationen. Vi forbliver InTouch og styrker vores teams ved at tilbyde engagerende træning, udvikle korte online læringsbidder og videoer, sørge for regelmæssig intern kommunikation via vores sociale mediekanaler og gennemføre en årlig medarbejderinddragelsesundersøgelse.

Vi hos Hunkemöller ansætter for attitude og træner til færdigheder! De nuværende generationer længes efter at forbedre deres færdigheder og udvikle sig løbende. Dette matcher perfekt med vores Omni-Channel tilgang, hvorfor vores internationale hovedkontor i Holland tilbyder over 50 detailpraktikpladser på tværs af flere afdelinger hvert halve år - startende fra februar og september.

Anne Albracht
Global Recruitment Manager

"It's amazing to see the talent, drive and innovation level of our interns! We value this by implementing many of their ideas in our business & fill 85% of entry positions with former interns. That says it all - it's truly the Best Internship in Retail!"
Our international headoffIce in the Netherlands offers over 50 internships across multiple departments twice a year. 

Gå aldrig glip af en ledig stilling!