Vi ønsker at give en service, der overstiger vores kunders forventninger, så de ofte besøger vores butikker og hjemmeside samt anbefaler Hunkemöller til deres venner og familie. For at skabe den perfekte kunderejse – fra den passionerede velkomst samt inspirerende og hjælpsomme rådgivning i butikken og prøverummet til 'farvelkysset' – skal personalet være oplyst og opfordret til at være den bedste udgave af sig selv. For at gøre dette muligt har vi investeret i oplæring og udvikling mere end nogensinde før.

Bliv ekspert

Vi mener, at oplæring er endnu bedre, hvis det er så sjovt og tilgængeligt som muligt. Vores World-Class Training består af et sæt af oplærings- og udviklingsmoduler, der får det bedste frem i folk. Hunkemöller Academy, vores online undervisningsplatform, giver os mulighed for at forvandle vores allerede engagerede medarbejdere til sande brandambassadører. De ansatte bliver sande eksperter på forskellige områder lige fra bh-ekspert til omnichannel-ekspert. Takket være Hunkemöller Academy kan vores medarbejdere blive certificerede efter at have gennemført hvert trin i deres oplæring.
Great development of our employees through the HKM Academy!
Great development of our employees through the HKM Academy!

Oplæring i VERDENSKLASSE

Designbaseret produktkendskab er en grundlæggende del af oplæringen, derfor laver Hunkemöller 8 produktvideoer om året for at informere de ansatte om de kommende kollektioner og for at give gode råd om at sælge produkterne! Alle disse initiativer gør det muligt for os at udvikle de selvsikre, passionerede og kyndige medarbejdere, som Hunkemöller er kendt for. Vores USP er service i verdensklasse og den uforlignelige lingeriekspertise, som vores ansatte leverer