Hunkemöllers mission er at være et højt elsket, socialt og inkluderende brand - drevet af vores mennesker. Vi har over 900 butikker i 15 lande, og vi vokser stadig. Vores planer om at ekspandere både i og udenfor Europa giver fantastiske muligheder for dem med en passion for detailhandel. Ja, passion er én af vores seks værdier: Sjov, inkluderende, passioneret, sexet, i kontakt og inspirerende. Disse værdier driver alt, hvad vi gør, og sammen med vores interesse i velfærd hos mennesker, planeten og samfund omkring i verden, opbygger vi et brand, der er tilpasset vores globale kunders krav og kravene fra dem, der arbejder med os.
Vores USP'er er mange, men de er kernen i det, der gør os unikke og de er en forpligtelse til service i verdensklasse - uanset kanalen og hvorend butikken er. Denne forpligtelse strækker sig til, hvordan vi arbejder med hinanden og skaber et arbejdsmiljø i verdensklasse.

Vores værdier

Passionate

Dette er vores hjerte. Vi brænder for lingeri og service i verdensklasse. Vores Sheroes er charmerende, og hengive til deres familie, venner, og yndlingsmærker, og de er entusiastiske for alt, de elsker!

Inspiring

Dette er vores motivation. Vi er kreative og tænker ud af boksen. Det, der gør os unikke, er, at vi er proaktive, inspirerede af vores omgivelser og opbakkende.

Fun

Det er vores attitude. Vi nyder det, vi laver, og det kan ses! Alt, hvad vi laver, starter med funklende øjne og et stort smil. Positiv energi er det, der gør os førende indenfor lingeri-verdenen.

Sexy

Det her er vores look. Vi er selvsikre og viser stolthed over vores brand. Dette er en følelse, der kommer indefra og skinner ved hvert skidt vi tager i livet.

Inclusive

Dët er os. Vi byder alle velkommen og forsøger at skabe et mangfoldigt og inkluderende brand og et inkluderende miljø for vores medarbejdere hos Hunkemöller. Vi tror på en modeverden, der repræsenterer og hylder alle.

In-Touch

Det er vores ånd. Vi lytter, interagerer og involverer andre og yder vores bedste. Vores Sheros kender til de seneste trends online, de ved alt om modeindustrien og er i kontakt med sig selv.

Gå aldrig glip af en ledig stilling!